úterý 16. května 2017

Fashionistas 2016 - Va-Va-Violet (18)

 

Další panenkou ve slevě, které jsem nedokázala odolat, byla Veronika. Kombinace několika atributů ji pro mě dělá zajímavou a je dalším cenným přírůstkem v mé sbírce. Stále ještě poměrně nová tvářička Neysa 2014 mi jednak ve sbírce zatím úplně chybí, i když už teď se zdá, že bude používána častěji, a tak je dost pravděpodobné, že se u mě objeví ještě nějaký exemplář. Veronika mě však zaujala především barvou a délkou vlasů. Zatím nemám moc panenek s neobvyklými vlasy, no vlastně jen jednu růžovlásku, tři s několika barevnými pramínky a krátce po této přišla ještě modrovláska, kterou jsem představila minule. Měla jsem důvody pro přehození představovacích článků - z fotek možná pochopíte.

Nejtypičtějším účesem panenek Barbie jsou dlouhé rovné vlasy, které jsou buď volně, nebo z nich bývá účes vytvořen pomocí gumiček. Ne, že by se mi takové panenky nelíbily, ale jsou až příliš časté a já mám ráda různorodost. Takže když se najde nějaká výjimka z tohoto standartu (např. s ofinou, různé kudrdlinky, lokýnky nebo třeba i krátkovlasá), mám docela problém odolat. Ale nechme řečí a pojďme na fotky...






I tato panenka měla původně silně zpevněný účes, který někdo nazval příznačně "helma". Ale dá se to vymýt a panence to nijak neublíží - spíš naopak.




Z této série mám už sedm panenek. Ale zatím je hromadně představovat nebudu, protože konečný počet stále ještě není jistý. Ještě pár dalších se mi líbí....

2 komentáře:

  1. Veronika je krásna :-) Má úžasné fialové vlásky :-) Máš už peknú zbierku Fashionistas 2016 :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jitko, také mám ráda různorodost, proto je moje sbírka tak různorodá. Verunka se mi moc líbí, má krásnou tvářičku a zajímavou barvu i délku vlasů.:-) A perlička na závěr, naše vnučka se také jmenuje Veronika.:-D

    OdpovědětVymazat