úterý 28. listopadu 2017

Hula Hair Barbie 1997


Zajímá vás, jestli Hula Hair byla také na "seznamu"? Samozřejmě že byla! I když její koupi jsem považovala za velmi nepravděpodobnou. Ale poštěstilo se. Koupila jsem ji na SadPanenek, kde se jich ve stejnou dobu objevilo hned několik v různém stavu, takže jsem si dokonce mohla vybrat, která se mi nejvíce líbila. Tedy podle mého názoru měla nejlepší poměr stav-cena.

Jako v mnoha případech nákupů z druhé ruky, chybí oblečení. To je věc, která mi nevadí, stejně si s panenkami "hraju" a v průběhu roku některé převlékám k focení. Alespoň je příležitost zase něco vytvořit - v tomto případě repliku původního oblečku. A protože plavečky a sukýnka s třásněmi jsou jednoduché, tak vám je Luisa hned předvede,






2 komentáře:

  1. Je nádherná :-) Videla som tú záplavu u Sad panenek a aj som chvíľu uvažovala, či mojej Tereske neposkytnem kamarátku, ale keďže priestor nie je nafukovací, uprednostnila som inú.

    OdpovědětVymazat