úterý 20. února 2018

Fashionistas 2016 - Dolled up Dennim (32)


Také se vám občas stává, že si nějakou panenku zamilujete na první pohled a ani vlastně pořádně nevíte proč? Já pár takových mám a tato je jedna z nich. Ale rozum mi pořád říkal: "Nepotřebuješ další Goddessku, raději si kup nějakou z těch nových tvářiček." A já ho poslechla a vždy, když jsem nakupovala, tak jsem chytla raději nějakou jinou. No a nakonec se na mě málem nedostala - už jich začíná být málo.

Zdá se, že tvářička goddess se stává mojí oblíbenou. Je fakt, že jim těžko odolávám. Co do počtu kusů zaujímá v mé sbírce 5. místo. Jsem přesvědčená, že je to především tím, že ji matel používá mnohem méně často než ostatní tváře. 

Je to jen můj subjektivní názor, ale panenka je moc hezká, nezklamala mě. Škoda, že světelné podmínky na focení nejsou lepší, barvy na fotkách jsou zkreslené. Po vybalení bylo příjemným překvapením, že obleček sestává z džínových šatů a přes ně je samostatný krajkový top. Toho jsem si na obrázcích nikdy nepovšimla.






2 komentáře:

  1. Je fakt pekná, tiež som nad ňou uvažovala, len pre mňa akoby už tie nové maľby nemajú ten správny výraz. Goddessky nie sú v playline až tak rozšírené, aj keď vo Fashionistas sa ich nájde celkom dosť :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc se ve tvářích Barbie nevyznám, ale Goddess se mi také líbí.

    OdpovědětVymazat